EU PROJEKT: PROGRAM PROMOCIJE KRAŠKEGA PRŠUTA NA NACIONALNEM TRGU

Projekt ref. št. 734216-ESHGIZSKLOK: Izvedbeni sklep EU Komisije: 18.11.2016
Sporazum ARSKTRP/ GIZ Mesne industrije Slovenije: 33043-1/2016715:

17.2.2017
Začetek izvajanja projekta: 1.3.2017
Trajanje projekta: 36 mesecev
Neto vrednost projekta: 633.136,00 €
Sofinanciranje EU: 70 % (30 % lastni delež)

Projekt se deli na tri faze in sicer:

  1.  faza traja od 1.3.2017 do 28.2.2018
  2.  faza traja od 1.3.2018 do 28.2.2019
  3. faza traja od 1.3.2019 do 29.2.2020

CILJI PROMOCIJSKEGA PROGRAMA:

• Povečanje ozaveščenosti in prepoznavnosti shem kakovosti Evropske Unije:  aščitena označba porekla, zaščitena geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost Klik: EU sheme kakovosti.
• Sprememba ravni prepoznavnosti EU simbolov kakovosti

NOSILNI PRODUKT KAMPANJE: Kraški pršut

Kraški pršut je vrhunski slovenski mesni proizvod, ki se ponaša z zaščiteno geografsko označbo. Zaščitena geografska označba pomeni, da ima proizvod posebno kakovost, sloves in druge značilne lastnosti ter, da se proizvaja izključno na ožjem območju Krasa. Zaščiteno ime in evropski znak kakovosti jamčita, da so bili v proizvodnem postopku upoštevani vsi predpisi in izpolnjene vse zahteve Specifikacije, zato je kraški pršut eden in edini – pristen in izdelan po najvišjih kakovostnih standardih. Kraški pršut je povsem naraven izdelek, ki sledi tradiciji in je živilo za vse generacije, saj ne vsebuje nikakršnih kemičnih primesi, ki bi pospeševale proizvodnjo ali daljšale obstojnost. Je izvrsten kulinaričen užitek in žlahtna vez med generacijami.

SLOGAN KAMPANJE: EVROPSKA KAKOVOST. KRAŠKI PRŠUT. PONOSNI, DA JE NAŠ.

Prva faza: 1.3.2017 do 28.2.2018

Na projektni spletni strani www.kraski-prsut.eu, ki je zelo dobro obiskana, lahko najdete številne informacije in zanimivosti o kraških mesninah in slovenskih proizvajalcih kraških mesnin (Klik: Kras, Pršutarna Lokev s’ Krasa, Oštirjeva kmetija Voglje).

Degustacije kraškega pršuta na prodajnih mestih in javnih dogodkih so osrednjega pomena, ker predstavljajo neposreden stik s potrošniki. V prvem letu je bilo izvedenih 160 degustacij širom po Sloveniji, kraške dobrote so lahko degustirali tudi obiskovalci mednarodnih sejmov AGRA in MOS ter zelo številni obiskovalci prvega Festivala kraškega pršuta, ki je 9. junija 2017 potekal na Pogačarjevem trgu v Ljubljani. Dodatne informacije ljubitelji kraških dobrot najdejo na promocijskem letaku, ki je potrošnikom na voljo v času degustacij na prodajnih mestih, zgodbo o kraškem pršutu pa si potrošniki lahko ogledajo na informativno izobraževalnem videu, ki se predvaja na javnih dogodkih in spletnih medijih.

Za vedno večje število tujih obiskovalcev pri nas, smo predstavitveni video o kraškem pršutu pripravili tudi v angleškem jeziku . Zagotovo pa ste opazili tudi velike obcestne plakate (6 giga plakatov in 200 jumbo plakatov), ki so se v spomladanskem in jesenskem času pojavljali na številnih lokacijah po celi Sloveniji.

Številne informacije o EU shemah kakovosti, simbolih kakovosti in o posebnostih kraških mesnin so bile objavljene na najbolj branih slovenskih novičarskih portalih (24ur.com, okusno.je, siol.net, zurnal24.si, delo.si, slovenskenovice.si, onaplus.si, odprtakuhinja.si, rtvslo.si, bolha.com).

Druga faza: 1.3.2018 do 28.2.2019 (v izvajanju)

Druga faza projekta je v izvajanju. Degustacije na prodajnih mestih potekajo konstantno, po različnih mestih Slovenije.


Za nami je odlično obiskovan in odmeven 2. Festival kraškega pršuta, ki je tudi tokrat potekal na Pogačarjevem trgu v Ljubljani. Več o Festivalu kraškega pršuta najdete na projektni spletni strani in Facebook profilu – FB Festival kraškega pršuta.

Kulinarično dopoldne na Pogačarjevem trgu v znamenju kraškega pršuta

Več kot opazen je bil s strani ciljnih javnosti pomladanski val zunanjega oglaševanja na velikih obcestnih plakatih, ki je potekal od 14.5.-4.7.2018 (6 giga plakatov in 200 jumbo plakatov).

Kje vse boste lahko degustirali odličen kraški pršut boste mesečno obveščeni na projektni spletni strani. Klik: degustacije

V jesenskem delu promocijske kampanje bodite pozorni na jesenski val zunanjega oglaševanja (od 10.10.-23.10.2018 na 200 različnih lokacijah po celi Sloveniji) in spletne vsebine na najbolj branih novičarskih portalih.