EU PROJEKT:  PROGRAM PROMOCIJE KRAŠKEGA PRŠUTA NA NACIONALNEM TRGU

 

Projekt ref. št. 734224 – OrgQ iz EU: Izvedbeni sklep EU Komisije: 18.11.2016

Sporazum ARSKTRP/ GIZ Mesne industrije Slovenije: 33042-1/2016/18: 31.1.2017

Začetek izvajanja projekta: 1.2.2017

Trajanje projekta: 36 mesecev

Neto vrednost projekta:  743.226,40 €

Sofinanciranje EU: 80 % (20 % lastni delež)

 

 

CILJI PROMOCIJSKEGA PROGRAMA:

  • Povečati ozaveščenost in prepoznavanje evropskih shem kakovosti, tako njihovega pomena kot tudi prepoznavnosti znakov shem.
  • Povečati tržni delež izdelkov iz svinjskega mesa evropskega porekla na srbskem trgu.
  • Povečati seznanjenost oz. ozaveščenost o prednostih kmetijskih proizvodov iz Evropske unije, ki zaradi visokih standardov, ki veljajo za proizvodne metode in trženje v Uniji, zagotavljajo varnost, kakovost in sledljivost.

 

NOSILNI PRODUKT KAMPANJE: Kranjska klobasa

Kranjska klobasa predstavlja slovensko kulinarično posebnost, katero lahko proizvaja le 13 slovenskih certificiranih proizvajalcev. Kot tradicionalni prehrambeni proizvod je na nacionalni ravni zaščitena z geografsko označbo in predstavlja simbol slovenske dediščine, na katero smo Slovenci upravičeno ponosni.

Proizvedena je iz najbolj kakovostnega svinjskega mesa in slanine z dodatkom nitritne soli, začinjena samo s česnom in poprom ter spet z leseno palčko (špilo).

Brez dvoma je njeno ime eno od mednarodno najbolj poznanih slovenskih imen v kulinariki. Slovenci so jo v času izseljevanja ponesli v svet in jo naredili poznano po celem svetu. V germanskem svetu je poznana pod nazivom ”krainer wurst” v angloameriškem pa ”kransky sausage”.

Ostali produkti kampanje:

Kraški pršut, Zgornjesavinski želodec, Prleška tünka, Prekmurska šunka

 

SLOGAN KAMPANJE: Originalna Kakovost / Originalni Kvalitet.

 

Na projektni strani http://www.ok-kvalitet.eu/ imajo srbski potrošniki možnost spoznati tako izdelke iz svinjskega mesa, zaščitenega z evropsko shemo kakovosti, pridobiti informacije o degustacijah in dogodkih, ter spoznati proizvajalce, ki sodelujejo v projektu (Celjske mesnine, Kras, Panvita, Pršutarna s’Krasa). Prav tako so imeli preko spletne strani ali pa z izpolnitvijo anketnega lista sodelovati v nagradni igri. Nagrade je je lokalna partnerska agencija, ki je poskrbela tudi za dobavo proizvodov,  nagrajencem poslala po pošti. Imena nagrajencev so bila objavljena tudi na spletni in FB strani projekta https://www.facebook.com/Originalni-EU-kvalitet-1219714921487384/.

Skozi celo projektno leto so se v najbolj obiskanih trgovskih središčih v različnih srbskih mestih poudarek Beograd in Novi Sad) izvedlo kar 617 degustacij, katerih namen je vzpostaviti neposreden  kontakt s potrošniki.

Za namen promocije je bila narejena tudi informativno-promocijska brošura, katera na atraktiven način predstavlja bistvena sporočila kampanje.

Morda ste videli tudi za ta namen ustvarjen 20-sekudni TV oglas, ki se je predvajal na dveh najbolj gledanih TV postaja v Srbiji (TV Pink in RTS).

 

  1. c.

V srbski jezik smo prevedli tudi film o kraškem pršutu  (klik: video kraški pršut)

 

Degustacije se  izvajajo skladno s programom, načrtovanih je 740 degustacijskih dogodkov. Za nami je že največji informativno-promocijski dogodek Dan EU kakovosti skupaj z novinarsko konferenco. Dogodek je bil namenjen predstavnikom distribucijskih podjetij, trgovskih verig, trgovskim potnikom in tržnikom, organizacij, ki se ukvarjajo s kakovostjo in varnostjo prehranskih izdelkov ter drugim institucijam, ki jih ta tematika zadeva. Klik: Dan EU kakovosti.